Julen

2012-12-30 at 21:58:58
Nu är jag tillbaka på ön och har landat i soffan. Inte lika kallt i lägenheten som jag väntat och jag antar att jag kommer att klara mig bra ensam några dagar. Toaletten som de lovat skruva upp under vår semester ligger fortfarande trasig i badkaret, kanske inte allt för otippat. Jag ska samla ork och bli arg till morgondagen kanske, det är som sagt tur att vi har två toaletter.
 
Jag har summerat lite bilder från julen och känner direkt att jag inte alls har humöret för att sitta på Malta just nu. Jag låter några dagar passera så känns det bättre.
 
Imorgon väntar jobb och nyår. Sov så gott!
 
Lilla julafton i Stockholm:
 
Hemmahäng:
 
Julafton:
 
Annandag och födelsedag:
 
Sista dagen i Alfta:

Kommentarer
Postat av: Freja & Cissi

Som vi saknar dig här hemma! <3

2012-12-31 @ 10:48:24
Postat av: Steven Gerrard

Kanonfina bilder och en go sammanfattning av en härlig jul. You'll never walk alone!

2013-01-01 @ 03:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0