En helg i huvudstaden

2013-03-05 at 15:03:47
Tre heldagar har gått riktigt fort och mycket på grund av att vi hunnit med så mycket som vi gjort. Tomas fick sitt knä undersökt och utlåtandet var väntat: "Det ser riktigt, riktigt bra ut". Vissa går det lättare för. Mer träning och han är återställd inom kort!
 
Jag har fått träffa nästan hela familjen, alla tre småtjejerna och jag har enligt plan shoppat mig mätt för ett tag framöver. Seger!
 
 
Tack för allt, mina fina systrar!
Filmen vi såg ovan "Du gör mig galen", kan rekommenderas. Likaså resturangen vi besökte på lördagen, SMAK, små fina smakupplevelser, nom nom. Oxkäken dänni, den höll käft 'an.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att ha fått träffa er också även om det blev en kort visit!

2013-03-06 @ 10:11:42
Postat av: Isabell

Å, skulle så gärna träffat er när ni var så "nära".
Ni ser ut att ha haft trevligt o hunnit med mycket. Vi hade en bra fjällhelg med skidåkning, promenader, god mat o dryck. Kram

2013-03-06 @ 19:55:37
Postat av: Lina

Så mysigt att ni kom hit!!! Vi saknar er redan <3
Puss och kram

2013-03-08 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0