Dagarna på dagarna

2013-09-21 at 18:38:00
I fredags var hela mitt team från jobbet ute en hel dag till havs, på en båt (slott som flyter) tillsammans med vår arbetspartner som arrangerade detta. En fredagsaktivitet som vi tyckte kunde ersätta varje fredags arbetstimmar, som en tradition?
 
Teamet består av tre svenskar, en dansk, en fransman, en maltes, en ungersk sydafrikan och vår partner såklart. En blandad skara härliga människor som alla trivdes, åt gott och badade mycket. Hemfärden vart lite våt, vi var tungna att bryta en hel del vågor som sköljde igenom båten. Pigg i knoppen!
 
 
En helt fantastisk dag på havet! Och båten... Helvete vad fin. Jag ska överväga båtlivet som hobby framöver, så länge man håller sig mot kusten är det riktigt trevligt att flyta runt. Och gissa vilka som lånat just den här båten? Brangelina! Jag har pissat på samma toa som Brad Pitt, det kan vara det ballaste jag gjort.
 
Efter en heldag på vattnet och hemkomst i solnedgång, samlades vi alla på tapas för att käka och dricka drinkar. Tapas var så pass bra att jag ikväll ska tillbaka till samma ställe. Dags att tvätta av dagens salt och pigga till nyllet. Måste även göra något åt balansen, det gungar fortfarande efter båtturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0