GSOP Malta

2012-09-10 at 15:55:00
Under den vecka som passerat har ca 200 pokerspelare samlats på Malta för att tävla i den stora turneringen GSOP live, för en vinst om 69'000 Euro. Betsson hade 35 spelare på plats och Betsafe 40 stycken, stora team fanns stationerade för att bidra till eventet och min roll i röran var att agera värdinna och serva spelarna å Betssons vägnar, alltiallo-bältet satt på.
 
Det har vart långa dagar och sena nätter, lite sömn och mycket spring. Men vi har haft det riktigt roligt under tiden. För omväxlingsskull har det dagliga arbetet stimulerat och så otroligt mycket bra feedback vi fått! Vilken vecka.
 
 
 
En dag på jobbet
 
Betsson med vår spelare Aylar Lie (googla)
 
Heldag på sjön för de utslagna spelarna, bland andra Udo Gardenbach (googla)
 
Kvällsunderhållning
 
Vi som hostat för Betsson, serverat mer öl under veckan än vad någon annan pub på hela ön gjort, vi som kallats Betsson Angels och vi som stolt burit den orangea loggan. Meet Sarah, Catie, Petronella och Sanna!
 
Betsson Pokerblog: http://about.betsson.com/en/poker/
Jag har snott många bilder från Pierre, tack.
 
Ikväll börjar mina nattpass, 6 stycken ska betas av. De sista någonsin.
Dags för lite taktikvila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0