Syttende Mai

2012-05-17 at 17:31:37
Vi har de första två dagarna betat av lite nödvändig semestershopping då det klassiskt hör semestern till och jag tackar besöket för min snålskjuts av deras term semester. Man får följa strömmen och götta sig likt en semester, med fin ursäkt till det, det gillar jag.
Vi har hittills inte gjort annat än slappat, ätit gott, druckit gott och solat våra hudar. Våra planer är inte allt för avvikande för kommande dagar heller. Vi har det bra!





Nu är även bror hemma, han landade i svenneland igår och mamma fick håva in honom i trygghet. Det slog oss när vi satt och mumsade Cinnabons att just jävlar, nu har lillebror kommit hem! Emma reagerade med fontänkalas och det blev ett jädrans liv runt bordet. Om det beror på lättnad eller att ej längre vara ensam hemma vet jag inte, det är ganska oklart.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är lugnt Emma. Jon sover i sin 90 säng. Han har inte tagit tillbaka din. Därav tårarna eller? PS! Jag bölade jag också!

2012-05-17 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0