Uppvärmningslir

2012-05-31 at 09:13:45
Igår samlades ett glatt gäng gulingar för att supporta Sveriges träningsmatch mot Island. Supportrarna själva kommer att sitta på EM-läktaren om ca 1.5 vecka, tillsammans med ca 70´000 andra fotbollsnördar.

Det var ganska lärorikt igår också, det var inte bara öl och pizza på bordet. Jag fick till exempel delta i ett quiz, där jag bland annat fick lära mig namnen på utdöda fotbollsspelare, fotbolls"legender", laguppställningar, åldrar i truppen, att det är 7 och inte 3 landsgränser till Ukraina samt att de kommer att vara bortresta i 7 dagar och inte 5. Visste ni för övrigt hur många gruppspelsgrupper det var inför EM? Vilka som deltog i vilka? Vem som gjorde flest mål? Eller varför inte, vilka flygbolag de kommer att flyga med? Jag vet varför de ville ha med mig i detta quiz, de ville känna sig BÄST.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hua! Mycket testosteron i den där lägenheten Sarah!

Du gör det bra!!!

2012-05-31 @ 14:59:46
Postat av: Zlatan

Hua? Alla flickors dröm trodde jag.

2012-05-31 @ 22:57:51
Postat av: Anonym surkärring

Nädå. Int ä ja nå avundsjuk int!!

2012-06-01 @ 11:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0