Halvdagar

2012-05-04 at 19:50:35

Under förmiddagarna är de mina, under kvällarna är de Tomas. Vi jobbar som om varandra ett tag och vi får turas om att umgås. Ikväll ska de ut och äta tillsammans på Bad Ass Burgers, men vad gör väl det att missa när jag fick denna start på förmiddagen. Vidare kan jag ju informera om att den strand vi idag befann oss på, ca 2 km från lägenheten, tillhör top 3 av europas bästrankade stränder. Ja, Aftonbladet har ju diskuterats förut...











Sen så kan man ju inte riktigt klaga på den utsikt vi själva har nedanför balkongen heller.
Imorn är det lördag och jag kan delta under förmiddagens aktiviteter igen, vi har planerat ett besök på något av områdets poolområden. Kanske blir det ett hotelltak, kanske bli det en beach club.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh va mysigt ni verkar ha det! Och vilket väder!!!

Hälsa familjen!

Puss och kram

2012-05-04 @ 20:39:43
URL: http://lhoof.blogspot.se
Postat av: Mats o Isabell

Åh, vad jag blir avundsjuk. Nu ska jag berätta hur härligt vi har det idag. Började morgonen med att klä sig i regnkläder för att ut och delta i den årligt återkommande områdesstädningen. Nu efter en varmdusch fryser man ändå. Det ni. Kram till er.

2012-05-05 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0