Fashion Week dag 1/3

2012-05-09 at 23:35:04
Visning nummer ett: Kelinza Couture Fashion show

Heldag nummer ett är avklarad! Pust och stön, vilken jävla dag! Från 12.00 till 14.00 fixades jag klar och därefter, mellan 15.00-19.00, gjorde jag ingenting. Ingenting alls. Jag bara satt. Och tittade. Sen blev det onödig stress, ingen hade tid med någonting och allt skulle göras i sista sekund. Det är Malta i ett nötskal: Mella, det löser sig sen. Tills sen är för sent och allt blir försenat. Vi skulle börja gå klockan 20.00 men blev ca 30 min sena. Det hade man kunnat räkna ut.

Tomas satt på första parkett, med kameran i högsta hugg och var nog minst lika nervös som jag var. Hans knän skakade nog dock inte lika kraftligt, men han hade troligt en snarlik puls. Känslan kan liknas med då man står på startlinjen inför en stor tävling, och väntar på startskottet: nervös, men taggad.

Jag tänker hålla igen på bilder och spara det bästa till sist, huvudvisningen är på lördag och innan dess får ni inte se "the major pieces". Livebilderna från cat walken får komma senare, kanske imorgon...
Bilderna som togs under Tomas födelsedag, de som numera finns i Fleur's katalog och showbook, de som tog oss 10 timmar att plåta: HÄR ÄR ETT URVAL AV RESULTATEN!









Nu ska jag försöka tvätta av min foundation av tjocklek grov fingerlera och rouge som täcker mer än en vaxduk. Ni kommer ihåg beskrivningen. Att jag är svart upp till ögonbrynen och har klister i hårt, gör inte avtvättningen lättare. Jag skulle kunna döda någon med min lugg, alternativ skära genom glas med den. Störtkrukan är på!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vackra kvinna! Tur att vi "ses" på söndag så jag får höra alla detaljer då :)

2012-05-10 @ 04:52:26
Postat av: Malin

WOW!!! Gud vilka snygga bilder.



Hoppas att allt är bra?!

Massa kramar!

2012-05-10 @ 07:26:32
URL: http://thelifeinpennybridge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörde precis att Victoria secret gjort en lista över de vackraste kvinnorna! På min lista är du med! Vackra du!



En jätte stor kram!

2012-05-10 @ 08:03:47
Postat av: Hanna

Det var alltså ingen creepy stalker som skrev de där utan de var bara jag.. Hanna..

2012-05-10 @ 08:05:36
Postat av: Mamma

Tjusigt! Tjata åt dig nån av klänningarna vet ja!!

2012-05-10 @ 08:17:11
Postat av: Karin

Så sjukt snyggt! Ser fram emot att se dig gå!

2012-05-10 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0