Street Smart

2012-03-16 at 09:45:49
Vi har alla våra olika stilar. Bra som dåliga. Coola som störda.


Tomas har härmed knaprat ikapp en poäng i vår intärna tävling "Vem är bäst?". Det står numera 2-1 till mig i kategori Idrott. Eller 5-1 om man räknar antal tillfällen. Noteras bör att när jag halvvägs in i Bowling-kampen ledde, började T ta till nya metoder. Styrka! Så jävla hårt som möjligt. Vart han nu träffade spelade ingen roll, käglorna svingades runt i hela rummet. Nåväl, bra blev han och vann, det gjorde han. Jag kan inte annat än skylla på mina muskler i vila. Jag är inte bitter, det är det totala resultatet som räknas...

Jag har tidigare imorse skjutsat Tomas till flygplatsen, han sitter just nu på flyget till Svea. Jag kommer snart jag också. Thomas den andre (besök, se bild nedan/ovan) och jag sitter på samma kärra hem och landar sent söndag kväll. Vi ses i Alfta på måndag!



Kommentarer
Postat av: Cissi & Freja

Vi längtar till måndag!

2012-03-16 @ 09:54:54
Postat av: emma

Damn siss, jag gillar din bowling-rumpa! Längtar till måndag, bara 3 dagar nu!! Puss

2012-03-16 @ 15:51:19
Postat av: Sarah

Vi längtar med! Snart kömmer vi häm, päronarslet, jag och Tompa!

2012-03-16 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0