Semester på hemmaplan

2012-03-26 at 20:42:47
Så var hemmabesöket slut för denna gång, snabbt har det gått men mycket har vi fått ut av det.
Tomas har fått krama om gamla vänner i Umeå samtidigt som jag fick hälsa på fina gravida storasyster i Stockholm. En snabb mellanlanding i Hälsingland med besök hos våra kära vänner som är nyblivna föräldrar till underbara Freja, lite ompackning och vips var vi i norra dalarna på familjeorten Idre. Där fick vi umgås i fyra dagar med Hoof-släkten och vräka oss i snö tillsammans innan en ny mellanlanding i Hälsingland, med firande av även morfars födelsedag. Här sitter vi nu med ompackade väskor igen, redo att flyga tillbaka till stenen i havet.

Med oss tar vi mamma och Emma, som ska få njuta av lite semester med oss nere i det förhoppningsvis varma sommarvädret.




















Vi fyra på bilden ovan drar nu ner till Malta för att återuppta skålandet lite lagom. Jag ska bara se till att bli av med den klassiska jag-är-inte-van-svensk-luft-sjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0