Ocken frulle!

2012-01-12 at 13:28:00
Imorse trotsade jag tröttheten och gick upp klockan 08.00 efter 6-7 timmars sömn, gick tillsammans med tre tjejer till ett Nya Zeeländskt hak som heter Mint för en lång frukost! Fysatan vad gott och onyttigt, grattinerad baguette med färskpressad apelsinjuice och en choklad-panacotta, det kallar jag frukost i världsklass. Fint väder idag igen ger en ett leende mellan öronen, lägenheten är uppsvabbad så att det ser fint ut och inhandlingen av basvaror är gjord.


Sholiaaa!

Jag har just tillagat en lunch till Tompa och pallrar mig snart iväg till jobbet för det näst sista passet innan långhelgen kommer. Ah, lördag-söndag-måndag, förtjänt och efterlängtat just nu. Ska bli fint väder till helgen så jag ska förhoppningsvis sitta ute och få lite rosor på kinden, kanske även ett till spabesök? Man får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0