Hur lång kan en frukost vara?

2012-01-24 at 14:50:05
Ett antal tjejer träffades idag för gemensamt intag av dagens viktigaste mål: umgänge! Mint var platsen och jag var en av deltagarna. 09.00 började intaget och jag lämnade inte förens 13.30. Lite som en söndag (tisdag) ska vara. Tomas hann både lämna av mig innan jobbet, komma och äta lunch och sedan gå igen innan jag själv lämnade, en halv arbetsdag på ett fik alltså. Under hela/delar av vistelsen vistades Julia, Johanna, Lisa, Sara, Kajsa och ytterligare två fröknar, de under 1 år, på fiket. Alla såklart med varsin blogg. Jag skulle vilja påstå att alla flickor på denna ö skriver varsin blogg, av samma anledning som mig själv, för Er. Ett fantastiskt verktyg för att delge pågående liv. Inte sant?

Pluggisarna Julia och Sara:


Mannen med Diet Coke:


Johanna med Natalie:


Nu är jag hemma och inser att jag haft en kanondag so far, frukostrekord och långdag tack vare det. Fast någonstans bör väl gränsen gå för vad man ordligt kan kalla en frukost?

Under de senaste dagarna har det mer och mer gått upp för mig att Tomas är en jätte. Verkligen. Jag var väl aldrig liten förut? "Hon den långa". Pfft. Tomas korta flickvän aka 180 cm. Vad hände?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eller hur, den där mannen är den enda jag någonsin behövt böja upp huvudet för att se! Jisses!



Puss påer.

2012-01-24 @ 16:06:40
URL: http://hannakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0