Söta misslyckanden

2012-02-29 at 15:10:37



Vad är det jag gör? Ture Sventon vet. Lägg noga märke till att jag för hand skalat kardemumma. Förkylning på köpet vid förtäring utlovas.
Åh vad gott! Han ska ätas på riktigt, i en hederlig Hetvägg! Gärna med gaffel.

Jag börjar bli återställd i sjukan nu också, så när som på. Är dock fortfarande ganska tafatt. Efter att på morgonen vänt påfyllningsförpackningen med salt upp och ner samt att... Ja, Emma jag vet hur du känner dig:


"Sarah! Det där var INTE honungen?!"
"Eeh..."

En hel hushållsrulle senare och med en tom flaska rengöringsmedel är nu köksgolvet (nästan) inte glibbigt längre.
Det är väl spilld mjölk man inte ska gråta över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0