Braköl och dunkadunka

2012-02-04 at 15:11:30
Inflyttningsfest hos Kajsa och Ivana igår, riktigt tjejröj, utspätt av ett fåtal tappra karlar. Tomas och Carl satt på Dragonara och singlade chips (spelade poker). Vi hade en jäkligt kul kväll och hade tillsammans många garv, vilken liga! Fler bilder kommer att komma från kvällen, ska bara hitta nån att sno dem från först (Julia?).





Brakölen var av den Maltesiska sorten Cisk, en klassisk ljuslager i gul butelj. Jag dricker bara öl. Och mango daiquiri. Och mousserande vin. Och lakritsshots.



Efter en fin kväll tillsammans, där kollektivet samstrålande senare under kvällen, tog vi vid 7-tiden en taxi hem igen. Nöjda och belåtna. Vi hade dessutom två fiskar på kroken, lockade av FIFA och varma mackor. Myspys i soffan till soluppgången alltså.



Jag har härmed lyckats vända på dygnet finfint inför kvällens nattpass. Klockan 21.45 till 08.00, heja.

Vi har just tagit en prommenad tillsammans (se bild nere till vänster) och jag blev efter två juiceglas ENERGIZER och CLEANSER ung och fräsh igen, som det ska vara. Nu är jag full av celleri, morötter, bananer, ingeära och grejer... Fint det.


Kommentarer
Postat av: Julia

Va!? Soffbilden har jag inte ett minne av! Oups

2012-02-04 @ 20:22:52
URL: http://sholiaaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, Julia...

2012-02-05 @ 04:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0