Alla Hjärtans Dag

2012-02-15 at 12:43:41
Tillsammans med paret Julia&Carl besökte vi det fina hotellet Le Méridien för en liten uppvärmning innan kvällens gemensamma middag. De sanna männen hade planerat detta tillsammans under en veckas tid, bortom sina flickvänners vetande. Tisslande och tasslande och hoppsan, ska ni också hit? Finuliga och hjärtliga män har vi, jag och Julia. Genomtänkt och uppskattat! Vi träffade även två andra välkända par under vår spavistelse, mysigt!
Det är för övrigt lill-Erik som tar bilden.



I varma kroppar och fuktigt hår, gick vi genom staden för att nå bottenplanet av Hiltons stora komplex, där gömmer sig 8 restuanger av olika karaktär. Do Brazil är nu en av favoriterna, speciellt om man är köttälskare eller gillar spelmän på Charango. Konceptet här är att man har en bricka på bordet, med en grön och en röd sidan. Väljer man grön sida upp kommer kypare efter kypare med spett fyllda med olika köttsorter, kycklingklubbor, lamm, entrecôte, fläskfilé, baconlindad kycklingfilé, steaks mm mm. Behöver man vila eller gå till tillbehörsbordet vänder man röd sida upp för en stund.

Ja, vi blev mätta. Till och med Tomas, som vek sig samtigt som övriga i sällskapet.







Allting gott, slutet gott.
Tack för en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Precis vad jag tänker Mats o Isabelle. Själv ska jag äta äcklig linssoppa i kväll. Inte är jag nå avundsjuk int!!!

2012-02-20 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0