Stormen efter lugnet

2012-04-23 at 18:50:19

Nu är vi tillbaka på sommarmark igen. Vi har haft det precis lika bra som ni misstänkte att vi haft det, maten har flödat ikapp med vinet och pengarna. Sevärdheter har regnat ikapp med det ostadiga vädret och tillsammans med de små asiathuvudena har vi armbågat oss på kulturella platser (Louis Vuitton). Vi har mått väl och vi har inte tvekat i ett enda beslut. Vi har gått ca 15 km per dag och vi har haft relativt bra skor på fötterna.

Då vi återvände till ett ganska kompakt schema kommer jag inte kunna förse er med ett urval bilder förens om någon dag. Idag (måndag) har Tomas födelsedag förberetts och imorn (tisdag) på självaste födelsedagen väntar tidig morgon för fotograferingar och ståhej. Får se om jag får mig en nypa tid på eftermiddagen.

På återhörande.
/Lunchrast klockan 18.45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0