Dear Santa...

2012-04-12 at 16:20:58
Det är idag, torsdag, exakt sju dagar tills vi flyger till Paris. Jag sitter och slipar på en (lång) handlingslista, tittar upp öppetider för museer, kyrkor och andra sevärtheter. Ett tight schema för vistelsen ska planeras för att vi på ett sunt sätt hinner med så mycket som möjligt under kort tid. Stora luckor lämnas för spontanitet givetvis, kanske lite Oui Oui Coffee Coffe och så. Under tiden tränar Tomas på sin simultanförmåga: "Hey, om jag tränar här i solen så bli jag brun samtidigt!"



Psst, jag har i förmiddags även vart på ett litet mission inför mitt lilla extraknäck här i Maj. En så kallad fitting. Om jag låter ordet ansiktskaka vara beskrivande så känner jag mig nöjd. Klänningarna som jag kommer att bära och visa upp var riktigt läckra kan jag också skvallra om, men mer säger jag inte. Kommande bilder i Maj får ge er den chock som jag idag själv fick...




Kommentarer
Postat av: Mats o Isabell

Men du Sarah, du kan väl berätta bara för mig eller hur? du vet ju hur nyfiken jag är på klänningarna.

Hoppas nu att resan blir jättebra, men kan ju inte heller tänka mig något annat när ni nu ska till Paris.

2012-04-15 @ 16:46:08
Postat av: Sarah

Hm, jag ska fundera på saken :) 3 dagar kvar!! Längtar som attan! Hoppas det är bra med er alla, hälsa så mycket.

2012-04-16 @ 09:50:43
Postat av: Emma

Hej där! Ville bara säga att de där svarta sandalerna du har är superfina. Lite nyfiken på vart du har köpt dem?

Svar: Hejsan! De svart "träskosandalerna" är från Urban Outfitters i NY '11. Så det var ett tag sedan dom inhandlades :) Om du menar Julias svarta, är de från HM om jag inte missminner.
SarahHoof

2013-05-15 @ 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0