April 24

2012-04-26 at 10:22:18
Denna händelserika dag får ett eget inlägg tillägnat sig. Vilken dag!

Jag vaknar av ett sms från syster, som berättar att vi äntligen blivit mostrar! Vår älskade storasyster Sanna födde hennes och Andreas första kärleksbarn Molly, och därmed fick vår andra syster Linas döttrar sin första kusin. Lilla Molly var kanske inte så liten men desto hårigare och sötare. Efterlängtad och älskad av oss alla i familjen!

Välkommen till världen, jag längtar tills vi kan ses.



Likt det sammanträffande det var, lyckades ankomsten falla rakt på Tomas födelsedag och morgonen fortsatte därför med sång och gofrukost, paket och pussar.


En snabbdusch och vips satt man i en taxi för att senare få en kaka målad i ansiktet. Vi snackar alltså foundation av tjocklek grov fingerlera och rouge täckande som påklistrad vaxduk. Ska bli kul att se resultatet av denna 10-timmars "arbetsdag".



Jag kom hem en timme senare än planerat och bordsreserveringen på den goda resturangen TemptAsia fick flyttas fram något. Ett glas rött och inskålning av födelsedagsbarnen tillsammans med hela kollektivet (minus Leidy) var den perfekta avslutningen på denna långa, fina dag.


Kommentarer
Postat av: Julia

Tomas, din arm!!!!

2012-04-26 @ 17:27:32
URL: http://sholiaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tänkte precis samma sak, såg amputerad ut ;)

2012-04-26 @ 18:14:58
Postat av: emelie

vad jobbar du med? :)

2012-04-27 @ 10:50:14
Postat av: Sarah

Jag jobbar på ett spelbolag här nere på heltid, på sidan av har jag just nu ett litet småprojekt bara. Fotograferas i en klädkollektion :)

2012-04-27 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0