En lugn helg

2011-09-26 at 11:17:40
Har passerat.

- Fredagen bjöd på sen middag i form av tacos efter att Tomas spelat korpenmatch med jobbet.
- Lördagen bjöd på Cinnabon (MONSTERbulle), lite bad och lite middagsbjudning hemma hos Duncan och Samantha. De som gifte sig för övrigt. De hade en enorm hund som de kallade för Golden Retriver. Skeptisk. Kanongod mat och trevligt sällskap i form av tre goda arbetskollegor med tillhörande respektive. Plus en hund.
- Söndagen var stendöd. Grabbarna E och R badade på ett hotell och paret S och T gick runt i cirklar på ön. Under parets runda hittades mängder med choklad, godis och även ingredienser till en kladdkaka! Fulländad söndag.

Idag är det måndag. Tomas jobbar i vanlig ordning, jag och Erik har genomfört den traditionella morgonpromenaden på 60 minuter och snart ska den sista biten kladdkaka ätas av ingen mindre är hon som bakade den. Det har sina fördelar att vara bagare. Ikväll kommer en liten kombibil förbi för att lämnas till oss, vi ska åka in till nationalarenan för att titta på Tomas andra seriematch. Imorgon används samma bil för lite kringelkrokskörning runt Malta med hemsnickrad sight seeing, för Rille, av Sarah och Erik. Men det blir imorgon det, nu: kladdkaka med extra kanel!

Bild från helgen.
Vägen till en karls hjärta går via magen. Det har jag fått lära mig och gissa vad? Det funkar!
Frukostbord följt av kladdkaksdag, sen är man klar.

Kommentarer
Postat av: Mats o Isabell

Måste höja ett varningens finger här känner jag. Av egen erfarenhet vet jag att det finns risker med detta:)Nu tänker jag i kilon.

Jag tycker naturligtvis att det är härligt att grabbarna får äta gott. Kram

2011-09-26 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0