Men nu tror jag väl!

2011-09-15 at 14:52:39
Vi har bildat en tvåmanspakt, jag och min sambo. Eller ja, den sambo jag träffar mest. En överenskommelse över två man.
Det ligger till så här, vi har börjat nya liv och därtill hör kost och träning. För att jag ska få äta min choklad som jag har dagligt intag av, tvingas jag till motion (hårt drillad av pakten). Erik har väl ungefär samma limbonivå. Önska oss lycka till!
(Emma, mina sporttoppar är kvarglömda hemma -bring me)


Mormor&Morfar, tack för hälsningen! Lyllos mamma och lillasyster som fick äta mormors hemkok. Jag gjorde faktiskt dina köttbullar igår, de blev mycket uppskattade av varggrabbarna. Vi har det bara bra och vi hoppas ni har det bra där hemma också, förmodar att Nabban är riktigt fin i färgerna nu. Kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag läste "spottkoppar"! Men den tiden är förbi ;) Jag tar med mig. Men lycka till då! (jag tror Erik vinner)

2011-09-15 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0