Pappas söndag

2011-11-13 at 11:54:48
För mig är det idag en riktig skitdag!
Jag är ensam idag igen och det är så fantastiskt tråkigt, ensamt och deprimerande att behöva sitta och glåma ut på risiga dagar utan att kunna snacka med någon. Riktigt enerverande. Det finns så mycket mer att göra i sverige såna här dagar. Visst kan jag gå ut och sätta mig på ett fik själv, men det är ju inte mindre deprimerande. Jag hade gjort vad som helst för att få åka hem, bara en snabbis, och sitta hemma. Speciellt idag, på farsdag. Alla är hos mormor och morfar och det vill jag också vara. Jag vet att maten är god och att fikabrödet ligger i köket och väntar. Jag vill gärna krama om mina vänner också, inte minst känna lite på Cissis mage. Jag saknar er alla så himla mycket!

Men jag klagar väl inte? Jag har det bra och jag har ett jobb. Det är fortfarande behagligt väder här nere och de få timmarna jag ser Tomas under veckorna och helgerna hittar vi på roliga saker. Lite kompisar och egna hobbys på det här, så blir det riktigt bra!
Jag tror att jag ska spendera pappas söndag med en lång promenad nu, så får vi se när bröderna väljer att komma hem igen. Sen tänker jag nog kanske unna mig nåt gott för pappas skull :)

Jag hoppas att alla pappor får en bra dag idag och att ni får den uppvaktning ni förtjänar!
Och inte minst- Grattis på farsdag, pappa!

Jag tänker på er där hemma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Och vi saknar dig!!!!!

2011-11-13 @ 12:31:03
Postat av: Pappa

Tack Sarah, pappa saknar dig å!

Men vad är det för snygg bild du hittat då?

Kram

2011-11-13 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0