Man vet aldrig när en macka trillar ner från himlen

2011-11-22 at 22:19:10
En tredjedel av veckan har gått och dagarna säger poff! Det gör dom, poff! Vi börjar just nu 10.30 och slutar inte förns 21.30. Dvs, man vaknar, jobbar, äter middag och somnar. Därav poff! Rätt skönt på ett sätt för då är det snabbare december, när det är december så är det snart jul och om det snart är jul så är jag snart hemma! Hur flott är inte det? Poff!

Idag på vägen hem från jobbet gick vi som vanligt och tjoade, jagade nummerplåtar med blickarna och fokuserade mer än tidigare under jobbdagen. Rätt som det var smattrade det till framför pannorna på oss och något jävligt äckligt landade pannkaka på asfalten vid våra tår. Som en macka från klar himmel. Vem kunde ana att gud försedde hungriga med vita toastmackor med salladspålägg? Det tackar vi för, du himelens mystiker.

Nu är klockan mycket men jag har gett mig an på att se en film, november till ära blir det den sista Harry Potter-filmen. Till helgen kör vi Twilight för att få ett avslutande kapitel på den serien också. Mycket som avslutas i år verkar det som.

Harry Potter var det. Lights out.
Tomas har för övrigt insett hur man fångar en nys på bild...

Kommentarer
Postat av: Lina

Twilight är inte slut än på länge...:) Men du kanske menar just den här delen.

Hoppas ni har det kanon! Vi ses ju snart! Längtar!!!



Puss o kram

2011-11-23 @ 11:57:56
URL: http://lhoof.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jasså inte? Jag som trodde jag skulle slippa se fler filmer nu efter denna? ;) Typiskt.



Jag längtar också! Hälsa flickorna så himla himla mycket från mig. Ska bli så kul att träffa er alla.



PussKram

2011-11-23 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0