Landslaget GulBlått

2011-11-16 at 18:46:13
Igår, tisdags, hade vi vårt U21-landslag i fotboll på besök. De hade en vänskapsmatch mot Maltas U21-landslag. Givetvis var vi på plats för att heja på Sverige och titta på Maltas gensvarande hockeybockey-lir.

Matchen var lite slätstruken och det blev bara 0-1 till Sverige. Hade likväl kunnat bli 1-1 då Sverige förmodligen mest längtade efter efterköret tillsammans med supportrarna. Huvudsaken de vann, de dominerade matchen så.

Nationalsången:


0-1:


Typ-Maltesen återkom:

Slutt:


Det var så förbannat kallt på stadion att Tomas drabbades av en s.k. "man cold". Hörde nåt grymtande från sängen imorse "Älskling, lämna mig inte idag. Du måste anmäla dig Hemma med sjuk man. Snälla?", haha. Han var alltså hemma idag.


Varma hälsningar från Sverigesupporten (jag syftar till mina utsmyckade, tidskrävande naglar):

Kommentarer
Postat av: Mats o Isabell

Tack så jätte mycket för att ni tog er tid med oss "gamlingar". Vi är alla så nöjda med veckan. Men jag skulle ju ha tagit med långkallingar i stället för blodpudding ser jag nu. Hoppas jobbet flyter på någorlunda för er.

Kram till er alla från oss

2011-11-16 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0