Sista dagen av första halvan av sommaren

2011-06-23 at 11:00:43

Vardagen börjar nu att landa lite och dagarna blir (till skillnad från i sverige) längre. Egentligen inte, men låt oss säga det. Vi närmar oss årets hetaste månad, den som jag fruktar och vet att jag med näppe kommer att ventilera mig igenom. Ge mig bricanyl! Men dessförinnan kommer två efterlängtade själar ner, Cissi och Andreas! De sätter sulorna på Luca airport under tisdagens sena timmar och ska skratta sig igenom en hel vecka här nere med oss, skynda er ner nu.
Idag, över Tomas korta lunch, ska vi på lägenhetsvisningar, fyra stycken är det tänkt att vi ska hinna igenom med pärlor på pannan. Utan mögel är väl det som är högst prioriterat. Eller låt oss kalla det ett krav. Bricanyl! Spännande är ett lämpligt ordval händelsen att beskriva.

Dags att börja jobba på lockningar också. Mamma, pappa, syskon, mormor och morfar, beskåda bilden och känn efter: vill/vill inte/vill/vill inte/vill... Nå?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vill!

2011-06-26 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0