Tillägnat Posh Spice o co.

2011-07-08 at 10:43:59

Hur står ni ut? Vad gör ni? Hur tänker ni? Hur orkar ni? Lever ni? Hallå! Vad finns mer att göra efter att man gjort allt dubbla gånger? Golvet kan man spegla sig i och naglarna har jag redan målat om tre gånger (under bara förmiddagen). Ni oräknerliga antal hemmafruar, fotbollsfruar och lyxhustruar där ute, vart avdunstar ni era hjärnceller?

Jag har svaret. Man lutar sig tillbaka, insuper nuet och får man för tråkigt beställer man in en till cappuccino.
Det är inte svårare.
En vecka till. En vecka.


Dessförinnan låter jag landets kanelbullar forma min person.
Och jag ljög. 6 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0