167 timmar glädje

2011-07-06 at 12:25:37

Tisdag till tisdag. Efterlängtad eufori till mindre efterlängtat avsked.
En bild säger mer än tusen ord, tänk då hur mycket 31 bilder säger.


    
    

    

      




Nu ska jag påminna mig själv om hur det känns att laga mat, dricka vatten och faktiskt uträtta ärenden. En lätt spark på stjärten och det här ska gå bra. Eller för att citera min gode vän Cecilia Östling
"Jag pekar höger, tänker verkligen efter och ändå säger jag vänster. Alltså det är ju något som inte riktigt kopplar!"


Kommentarer
Postat av: Lina

Va härligt ni har det!!

Jag vill också åka dit! När är ni där? :)



Ni har väl inte missat att Brangelina är på ön, hela familjen! Läste det i en tidning, Brad filmar ny film och det lär väl inte vara så svårt att upptäcka på den där ön tänker jag...;)



Puss och kram, saknar dig!

2011-07-06 @ 15:52:44
URL: http://lhoof.blogspot.com
Postat av: Sarah

Och jag vill att du kommer! Mer varmt välkommen kan man inte bli :) Vi åker hem veckan innan yran, 19e i sverige, sen åker tomas tillbaka 7e och jag efter augusti något tag. Men vetu, det är varmt ända in i november!!



Ja jag vet!! Vi var i Valletta samtidigt, dvs max 3 km ifrån dem, men ack vi inget såg. Det är bra ballt!



Är du i Alfta något när jag är hemma tror du?

Hälsa familjen. PussKram

2011-07-06 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0