Tredje Advent

2011-12-11 at 13:45:36
Jag ska försöka sammanfatta denna dag, denna fina söndag. Vaknade och insåg att jag inte är kry nog att ta mig till jobbet idag heller. Jävla mage! Tog en morgonklunk av slemmet på flaska och kände att det sakta och osäkert smög sig ner för strupen, mår man inte illa innan så... Men slemmet hjälper! Tomas har nu gått för att handla lite mat för kvällen, jag har lovat att ge ut mitt recept på ugnskycklingen med chevrékräm. Mums! Smög även in lite buggar i handlingslistan, i form av göttegrisar och cola. Man får hoppas att han helt dränkt av listan packar ner mina buggar per total automatik. Hoppas. Hoppas. Hoppas.

Det tredje ljuset ska tändas till middagen och kanske man får sig en liten sipp på glöggen. Mamma jag vet att glögg inte är bra för magen, jag ska bara doppa tungan lite :)

Håll kvar snön där hemma nu! Mormor och morfar berättade just hur fint det är hemma. Jag längtar efter jul, en vit jul. Jag har sagt det många gånger nu, på gränsen till tjatig, men jag gör verkligen det.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu var de på tok för längesen jag läste sin underbara blogg. Jag saknar dig kära Sarah! Tur ni kommer hemför en stund till jul så ni får se lite snö och få lite kyla :) hoppas magen blir bättre! Puss påre!

2011-12-11 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0