Santa Lucia!

2011-12-13 at 10:37:54
Är vad vi idag borde sjunga och det är även en liten stad här på Malta. Vi hade stora planer till en början, det var tänkt att Tomas, jag och Erik skulle genomföra ett lussetåg för alla på Tomas jobb. Mest eftersom att de inte vet vad Lucia är och dels för att de skulle bli mäkta förvånade om skred in med ljus och sjöng på svenska. Nu föll det sig så olyckligt att tisdagen den 13e var en public holliday vilket betyder att alla på Phoenix är lediga och det vore en flopp om vi lussade för en tom lokal. Att lussa dagen innan eller dagen efter gick emot Tomas principer och jag fick alltså inte vara Lucia i år heller. Vi hade en back up plan, sa att jag och Tomas skulle lussa för Erik imorse och därmed överraska honom istället. Då han lämnar lägenheten klockan 07.10 gick den planen emot mina principer (trött madrass imorse).

Jag hoppas att ni har fått era luciatåg och jag önskar er en fortsatt fin decemberdag!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Finaste lucian!

2011-12-14 @ 10:16:25
URL: http://hannakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0