Kalendern fortsätter!

2011-12-02 at 10:19:31
Efter att jag igår publicerade onödigt många [001]or, fick jag en idé! Jag publicerar en bil per dag fram till jul!
Eftersom att jag inte förns igår kom på den briljanta idén, fick jag släpa med mig kameran på promenaden till jobbet och vips! Här kommer kalenderdag numero dos:
Vi får se hur länge mitt tålamod räcker :)

Tomas har börjat möta mig på kvällarna efter jobbet, otroligt uppskattat och behövligt. Det är inte så roligt att gå den vägen själv. I vilket fall så passade jag på att fota lite fin belysningar som finns på vägen lägenhet-jobb, så här kan det se ut en mörk decemberkväll:


Mellanbilden blinkar för övrigt lite elilepsiframkallande. Jag har lovat att visa nattbelysningen i centrum också, den som är tagen lite ytterligare till sin spets. Men det blir senare.

Happy December Second!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0