Fredag den 16e

2011-12-16 at 12:03:10
Jag hade rätt. Han blev lite rodnade arg.
Det är som att han i ett försök till rop på hjälp, nu fotar sina fina insatser och fotoframsteg också, i hopp om att jag ska delge er hans utomordentliga sidor också. Låt gå...

Efter mina sena kvällskift när han kokat te, tänt ljus, köpt VIT CHOKLAD och laddat hem Så mycket bättre.


När han lagt ner sin själ i att kreativt slå in en Glögg.

Och det han i gengäld får tillbaka av mig:

Skämt och sido, jag älskar att driva med honom. Och han med mig. Det är tacksamt åt båda håll. Bara det att det är lite förmånligare och lättare för mig... hehe.

Han har nu slutat för dagen och ska på jullunch med sitt jobb, trillar nog hem till kvällning och då ska vi sätta oss på en bar för att ännu en fredag träffa vänner och lyssna på Kalle som kör trubadur på Nordic. Hantverkarn som skulle komma innan lunch idag väntar vi oss komma maltesisk tid, -tidigast nästa vecka. Vi får se om han levererar tidsmässigt denna gång. Han ska laga det hål som de ogenomtänkt borrade upp från stam till kök, vilket gör att lukter som från början inte ens ska existera i en stam, tränger in i köket. Otrevligt. Jag skulle tro att de tejpar hålet, vilket jag kallar korttidslösning. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0