Fjärde advent

2011-12-18 at 14:28:57
Igår var en mycket mysig dag, sista lediga dagen innan jul. Jag och Tomas gick runt i Sliema och kikade, blev en del inhandling i form av mjuka paket till oss själva. Det gillas. Vi stötte på Julia som vi senare under kvällen skulle laga julbord med, vi bestämde oss för att ta en "liten" fika. Resulterade i veckans TREDJE Cinnabon. Inte för inte man kallar mig bulloman.

Vi mötte upp Julia och Carl vid 18-tiden, lagade ihop ett julbord sisådär exakt en vecka innan jul och Tomas fick för första gången detta år riktig julstämning. Vi hade jättetrevligt och maten blev kanon.
Vi slamrade hemåt vid midnatt och konstaterade att tiden faktiskt går fort när man har roligt.


Just nu är grabbarna på Gozo och jagar boll, jag sitter och laddar för kvällens nattpass. Hujedamej, hur ska denna morgonmänniska och kvällströtta tjej reagera på dygnsomvändning? Det återstår att se. Nu väntar det fjärde ljuset på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0