En ledig dag

2011-12-15 at 12:11:10
har jag idag. Idag, imorgon och lördag är ledig, guu vad skönt. Solen skiner, havet ligger stilla och alla butiker står med öppen gavel. Det beskriver nog just precis vad som väntar, stadsstrosning och kanske lite fika i dagssolen. Efter att jag slagit in alla paket dvs. Ni vet ju hur segflytande jag kan vara när det kommer till pyssel och handarbete. Jag är skapligt begränsad här nere så det ska nog i år gå ganska smärtfritt.

Ensiffrigt till jul nu.

För övrigt har jag mer roligt att berätta om Tomas. Han är liksom rätt så kul emellanåt. Bilderna nedan är hans steg ett i självlärning till att bli mästerfotograf... 

"Den här blev cool, jag ska kalla den Eye in the corner!"

"Det handlar om att välja sina tillfällen"


"Man måste vara kreativ och fyndig"


"... och fota när offret minst anar det"


Fotograf:
Han kommer snart hem på lunch, mästerfotografen min, och kommer utan undantag gå i eld och lågor för att jag visat den kanske sötaste bilden som finns på honom. Han gillar inte att bli kallad söt heller för den delen. Eld och lågor tillsammans med rosenrasande skulle jag tro.
Vågar jag? Ska jag? Klart jag ska! Han är ju så söt!

Jag hoppas att du får en fortsatt fin dag. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar 'Eye in the corner'!



ps. pyssel o handarbete FÅR ta tid :)

2011-12-15 @ 12:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0